Aanleveren van de huisstijl
Vaak wordt bij het oprichten van een bedrijf een huisstijl gemaakt om een identiteit te creëren dat past bij het bedrijf. Hiervoor worden diverse uitingen ontworpen en je krijgt een handleiding hoe de huisstijl gebruikt moet worden, dit noem je een branding- of stijlgids. Lever de branding- en stijlgids in met daarin de volgende zaken: lettertypefamilie, lettergroottes, kleuren, lettertype stijlen, dwz: titel, ondertitels, hoofdinhoud, links en knoppen, geordende lijsten, ongeordende lijsten (opsommingstekens), waarschuwingen, accordeons, formuliervelden, enz.
Echter kan het voorkomen dat dit nog niet is gerealiseerd, dat is geen enkel probleem. Bekijk hier onder wat je wel hebt en stuur dit door.
Het logo
Je levert je logo aan als een zgn. vector bestand zoals een .eps, .ai of .svg bestand. Deze voldoet vrijwel altijd aan onze kwaliteitscriteria. Een logo dat van een website is gekopieerd is vrijwel nooit goed bruikbaar en raden wij daarom af.
Heb je echter dit niet beschikbaar?
Lever dan je logo in de volgende bestandformaten aan; .jpg, .png, .gif of .pdf. Vervolgens kijkt onze designer naar de mogelijkheden om dit toch om te zetten naar een vector bestand.
Lettertypes
Maak je al gebruik van een eigen lettertype of bestaande? Laat ons dan even weten welke of stuur de bestanden op (.otf, .tff of .woff). Is dit niet geval dan kun je zelf op zoek naar lettertypen (https://fonts.google.com/) of onze designer kijkt wat goed bij de huisstijl past. Houd je aan web veilige lettertypen.
Pictogrammen
Wij raden voor pictogrammen de Font Awesome-bibliotheek (https://fontawesome.com/) aan om te gebruiken. Heb je echter zelf pictogrammen dan kun je deze aanleveren in de volgende bestandsformaten .eps, .ai, .svg, .jpg of .png. Het kan voorkomen dat niet alle gewenste pictogrammen in de bibliotheek staan, geef bij ons aan welke pictogrammen je mist en wij realiseren deze.