Office 365 instellen op Outlook 2013/2016

Deze handleiding is bestemd voor gebruikers van Office365. In deze handleiding wordt uitgelegd hoe u Outlook kunt koppelen aan uw Office365 account.

Let op: Deze handleiding gaat ervan uit dat u Outlook 2013 of 2016 gebruikt. Office 365 werkt ook in combinatie met Outlook 2010. De handelingen of schermen wijken echter iets af van deze instructie. U dient de handleiding dan als richtlijn te gebruiken voor de configuratie.


Benodigdheden

Voor deze handleiding heeft u nodig:

  • Outlook voor Windows of Mac
  • Uw e-mailadres
  • Uw wachtwoord

Stappen

1

Account toevoegen

  • Open in Outlook het tabblad 'Bestand'
  • Klik onder 'Accountgegevens' op 'Account toevoegen'
Handleiding stap 1
2

Vul uw gegevens in

  • Geef op de pagina Automatische accountconfiguratie uw naam, e-mailadres en wachtwoord op en kies 'Volgende'
Handleiding stap 2
3

Gereed

  • Klik op 'Voltooien'
  • Uw e-mailadres is nu ingesteld. De synchronisatie wordt nu gestart. Wanneer uw mailbox reeds een grote hoeveelheid mail bevat zal dit enige tijd duren